Як правильно вибрати акумулятор

При покупці акумулятора, покупці, на жаль думають, що чим він дорожчий, тим означає краще. Вся проблема в тому, що є різні типи акумуляторів і різні моделі автомобілів, і кожен з них розрахований на свої умови експлуатації. Якщо це не брати до уваги, то незабаром автовласники які купили найдорожчі акумуляторні батареї, будуть знову купувати джерела живлення для своїх улюблених авто.
На сьогоднішній день акумулятори бувають двох типів: мало-обслуговуються і не обслуговуються .
Як видно з назви, перші вимагають нечасто, але необхідної перевірці рівня електроліту, другі не потребують догляду, іноді в них навіть не є пробок. Це залежить від матеріалів, з яких виготовлені електроди батарей. Зазвичай вони виготовлявся з свинцю з невеликою домішкою сурми. Він створював надійні, міцні пластини електродів, але приводив до википання води.
Автолюбителі з великим досвідом, напевно, пам’ятають акумулятори виготовлені у радянському союзі, в чорних ебонітових корпусах, залиті зверху мастикою, вони були виготовлені з такої технології і тому потребували постійної доливці дістіллат.
Згодом вміст сурми вдалося зменшити, знизивши цим втрати води, після цього з’явилися сучасні мало-обслуговуються батареї. Їх перевага – це невелика ціна і висока надійність: вони не бояться тривалих розрядів, невибагливі до процесу зарядки і легко переносять підвищення напруги в мережі автомобіля, потрібно лише вчасно доливати воду, і стежити за рівнем електроліту, рівень повинен бути не нижче верхніх країв пластин.
Чи не обслуговується акумулятор.
Представництво гібридних. Це хороший вибір, для тих хто рідко користується автомобілем і не дуже любить стежити за зарядом батарей. Зараз випуском таких акумуляторів займаються не тільки російські компанії, а й виробники іноземних компаній.
Необслуговувані акумулятори поділяються на два типи: гібридні і кальцієві. Кальцієві найдорожчі, їх електроди виробляють з свинцево-кальцієвого сплаву з додаванням олова, алюмінію, а іноді й срібла. Гібридні батареї простіше, кальцій міститься тільки в негативних електродах, а позитивні виготовляються з свинцю з невеликою часткою сурми. Застосування кальцію дозволило зменшити випаровування електроліту, і збільшити термін дії батарей, гібридної до 5 років, кальцієвої до 7 років.
У порівнянні з мало-обслуговуваними акумуляторами в півтора рази сповільнилася саморазрядка. Але є і проблеми: довговічна кальцієва батарея погано переносить глибокий розряд. Якщо його кілька разів повністю розрядити, на позитивних пластинах електродів почнеться утворення сульфату кальцію і акумулятор почне різко втрачати ємність. Тому, в гібридних акумуляторах кальцій використовується тільки в негативних електродах – їм розряд не такий страшний.
Кальцієвий акумулятор
Кальцієві акумулятори відрізняються великим пусковим струмом, високу ємність і тривалим терміном служби, але вони бояться розряду. Однозначної відповіді на питання “який акумулятор краще” нема, кожна батарея має свої плюси і мінуси.
Якщо ви часто користуєтеся автомобілем, тонеобслуговувані кальцієві батареїбудуть відмінним вибором, максимальний ресурс і ніяких проблем з рівнем електроліту. Якщо ви їздите на автомобілі рідко, залишаєте його на тривалі стоянки, кальцієвий акумулятор швидко втратить свої сили. У такому випадку варто придбатигібридний акумулятор, Він легко перенесе глибокий розряд і довгий бездіяльність, не вимагаючи до себе особливої уваги. Мало-обслуговуються батареї – хороший вибір, коли потрібен недорогий, живучий акумулятор. Це той рідкісний випадок, коли не гроші вирішують все.